Jag har världens underbaraste pojkvän!

Jag har sagt det förrut, och jag säger det igen..däremot kan det verka som att jag bara säger det när han har köpt grejer åt mig. Men så är det verkligen inte. Jag berättar det för honom i stort sett varje dag..och huvudsaken är ju att han vet det. (LER)

Men ja, han har skämt bort mig igen. Men det är "bara" ett lån (som jag för övrigt plussat på de andra summor jag redan är skyldig han, så det blir väl hela min första lön till honom när jag börjar jobba, HAHA) Nej. Men så illa är det inte, men det är nog bra mycket nu. Men i alla fall. Jag fick låna pengar till en ny mascara, två "överasskningspåsar" från Ur&Penn med smycken i och ett par skor. Åh, jag är så glad. Först kollade jag på de knallgula/vita skorna som jag tittat på ett tag som är så himla snygga inne på Din Sko. Men de finns lite överallt har jag sett..

Sådana här;



Är dom inte ursnygga? Hur eller hur, JAG ÄLSKAR DOM. Jag var inställd på att köpa dessa och jag var på tok för nära att göra det när jag i sista sekund började vela, för jag skulle faktiskt behöva ett par lite mer bekväma skor. Fast, dessa var JÄTTESKÖNA, FAKTISKT, trots höjden. Men det är ändå skönt att ha ett par skor utan klack med, jag har ju rätt många med klack. Då slängde min älskling ur sig att de har REA på Adidas skor på Stadium - ni vet de där vita med svarta ränder, åh, jag hade ett par sådana för länge sedan fast med ränder i silver..och jag gick i dom tills det var hål rätt igenom dom, så grymt sköna skor. Men, jag frågade han om han verkligen kunde lägga ut till ett par sådana, det var ändå ganska stor prisskillnad - 249 kr för dessa gula och 500 (trodde han att dom var nedsatta till) för Adidas-skorna. Hm. Men han sa att det var okej. Så vi drog dit och jag provade ett par. Men de kostade dock 599 kr. Men han sa att det var okej i alla fall. Då var det bestämt, jag ville hellre ha ett par sådana. Såhär i efterhand är jag jätte nöjd, men jag får lite ångest över att jag inte kan köpa dessa snygga gula nu..för de lär ju inte finnas kvar när jag får pengar, när nu det blir. Suck.

Men skit samma, jag får sluta tänka på dom helt enkelt, eller tipsa släkten om att jag önskar mig ett par 38 or i dessa till jag fyller år. (HAHA) Jag är hur eller hur hur nöjd som helst med dagens inköp. De mesta av smyckena i "överasskningspåsarna" var användbara med och den nya mascaran ska jag prova imorgon.

Det blev en sådan här;



Jag har hört att de ska vara bra..
Nu kom vi precis hem från en trevlig "Earth Hour" kväll hos svärföräldrarna med trevligt sällskap, nötter, kortspel och dricka. Härligt!! Vi kom dock på att mina cykel fortfarande står nere i centrum sedan igår, det är mindre bra. Jag får hoppas att den är hel imorgon om inte Johan orkar ge sig ut nu igen för att hämta den. Om den ens står kvar. Håll tummarna för det nu alla.

Godnatt.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: