Jag glömde.

Hoho, jag glömde skriva till Amanda och Ida att färgen MOOD - är värdelös! (HAHA) Jag gillar den inte, jag har använt den några gånger när jag färgat håret mörkt, jag tycker inte den biter alls på mitt hår, hände nästan ingenting när jag använde den i en blond nyans för ett par år sedan heller. Wella eller Garnier är dom som funkat bäst på mitt hår faktiskt..hm. Men det är ju olika på olika hår. Det som funkar för er kanske inte funkar för mig och tvärtom. Kram på er mina små troll..(LER)


Kommentarer
Postat av: ida

Hehe okej. Fast mörk hårfärg är inte bra från MOOD. Inte blonda "nyanser" heller. Det ska vara MOOD slingblondering. Alla som använt den som ja vet har de varit bra för;) testa.. en gång..:D haha

2009-03-21 @ 10:12:10

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: