Jag är kär!

Så hemskt dunderförälskad i den här jackan. Det är så frustrerande att tänka tanken att jag nog inte kan köpa den innan den hinner ta slut..jag har ju inga som helst pengar nu, pappa har redan gett mig så mycket så jag vill inte fråga honom igen - han har själv dåligt med pengar denna månad. Han ska redan hjälpa mig med ungefär 200 kr för ett par små räkningar jag har för att Johan ska slippa betala dom..så, det är nog bara glömma och drömma vidare om dessa ursnygga kreationer...

En i blått - den jag är mest inne på, för att det är så tråkigt med bara svart och vitt hela tiden. Det är roligt med lite färg..och tänk er denna med ett par jeans och sedan de blåa pumpsen jag har som är (som det ser ut i alla fall) i samma blå som jackan.




Men, en svart passar ju till mycket mer. Kan bli för mycket med en knallblå jacka och sedan en knallgul väska till t.ex. Eller knallrosa..Så, om jag ens skulle kunna köpa en av dessa så skulle jag få en enorm beslutsångest. (HAHA)



Den svarta vill jag ha för att den är snygg och mer praktisk. Den blåa för att den är snygg och mindre vanlig, dessutom mer somrig. (HAHAHA)

Råd till mig någon? Hm..

Men hur eller hur så behöver jag en vår/sommar-jacka. Den nya vinterjackan jag köpte för inte alls länge sedan är på tok för varm nu under de dagar solen är framme. Jag trodde jag skulle svettas till döds idag när jag cyklade (med jackan öppen dessutom) ner till centrum. Suck. Men som sagt, ekonomin tillåter ju inte..om jag inte kan få den som för tidig födelsedagspresent av någon kanske. Mamma, pappa eller mormor...vem vet. Jag återkommer om detta! (HAHAHA) Det är mycket jag ska återkomma om märker jag..




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: