Hjärnkontoret.

Jag vet inte hur det står till där uppe bland hjärncellerna..det kanske inte finns några kvar efter hårfärgningarna..jag glömde ju för guds skull bort att visa dagens inköp och fynd!


Tidigare idag var vi på loppis som har öppet varje lördag mellan klockan 10.00-14.00.
Där hittade jag en del fynd för en billig peng....

En gammal vinflaska - 15 kronor. Jo, jag var lite skeptisk mot att ge 15 kronor för en gammal vinflaska, men den var väl ursköljd och jag tycker de där flaskorna är en fin inredningsdetalj, jag har ju redan en i rosa/lila.

En lykta att hänga i fönster eller dörröppning - 10 kronor. En lila, tänkte ha den i vardagsrummet.

En ögonskugga från Jane Hellen - 5 kronor. Jag visste inte ens att dom gjorde ögonskuggor..(HAHA)..och hör och häpna, det är en av de bästa skuggorna jag provat någon gång, och sååå snygg. Vilket kap, FEM KRONOR - för er som inte förstod. (LER)







Det syns inte så bra på bilden, men färgen är så himla snygg, grön-guld-glittrig. I LOVE IT! Fäster så bra med..jag brukar annars ha svårt att hitta ögonskuggor med bra pigment i som fäster bra på min hy.



Och vi får inte glömma fotbadet - 75 kronor. Såg som nytt ut. Och JAA, vi har tvättat det ordentligt innan användning. (HAHA)




Senare, i Kista Galleria var jag bara tvungen att gå in i en smyckebutik jag varit i ett par gånger och köpa de gula solglasögonen som jag suktat efter så länge nu - fast jag egentligen inte hade råd. Men jag fick lov av Johan. (HAHA)



Dom är så snygga, så härligt somriga - SOLIGA! Inte som alla andra vanliga svarta eller bruna tråkiga. Man måste sätta lite färg på tillvaron! Perfekt nu när solen börjar titta fram..


Och detta för mina tankar till fler dagens bästa/sämsta.

Dagens bästa; VÅREN ÄR HÄR, strålande, VARM sol heeela dagen. TOPPEN! Jag vill ha sommar!

Dagens sämsta; Aftonbladets "Risk för snökaos" och "Stopp för vårvädret - i morgon kommer kylan tillbaka" STOR SUCK!




 

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: