Håret.

Ja, här kommer skämmiga bilder på mitt misslyckade hår som måste åtgärdas..(HAHA)


När jag, som på de här bilderna, har det uppsatt så ser det väl okej ut..jag kan i alla fall visa mig ute då, ser nästan lite ut som slingor.





MEN, när jag sedan släpper ut det..ÅÅHH, så fult det är! Jag vet inte var jag ska ta vägen. Dessutom all natural på denna bilden, tvättade precis av mig sminket..tummen upp för mig och mitt självförtroende som blir bättre och bättre även utan smink! (HAHA)



Håret uppifrån - "benan"..gaaah!



Bakifrån när håret råkar dela på sig lite som det ofta gör..



Inte sååå snyggt va, eller hur? Nej, just det! (HAHAHA) BLÄ.


Vi har precis kommit hem, varit i Kista Galleria och ätit glass efter maten som var fiskpinnar och kroketter. Mmm, POLKAGLASS! Mums, mums.

Nu ska jag hoppa in i en dusch, köra inpackning och hela fadderullan och sedan ska jag krypa ner i soffan med min älskling och bara mysa. Se något dåligt på tv och sedan gå och sova. Jag är väldigt trött..gäsp..

Dagens bästa; Att jag ännu en gång visar upp mig helt utan smink, det kan kännas som en enkel grej för många, men inte för mig. Och, icke att förglömma, min nyinköpta hårkur. Mer om det nedan..

Dagens sämsta; Mitt hår!


Till mitt hår blir det nu L´OREAL Elvital, gula, för att förstärka och bygga upp mitt lite skadade hår. Jag tycker det här funkar jätte bra, dessutom luktar det så gott, min hårinpackning som jag fick av Oskar och Johanna i julklapp är ju tyvärr slut. Men den var med väldigt bra tycker jag, och räckte ju länge, så jag kommer nog kanske byta lite emellan. ;) Och på tal om det, så TACK till dig Johanna som vad jag förstod var med på allt jag fick i julklapp av Oskar - tror inte jag har tackat dig riktigt än. Stort tack!



God kväll, hoppas ni haft en bra lördag mina vänner! :)




Kommentarer
Postat av: johanna

haha, så lite så! du kan få en till sen :)

2009-03-22 @ 00:38:42

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: