God morgon!

Johan var uppe med tuppen..och jag med, trots att jag inte fått allt för mycket sömn. Men man ska väl inte klaga..men jag är inte så pigg. Kanske blir bättre efter en dusch då man kommer igång lite. Hm.

Det återstår att se.
Update kommer senare mina vänner!


Update:

Nu har jag sökt lite jobb..närmare 5 stycken faktiskt..lite olika. Nu får vi se. Nu har jag något att komma med till Arbetsförmedlingen på onsdag när det första mötet inom "Jobbgarantin för unga" startar i alla fall. Känns bra!

Nu ska vi ut och åka en sväng, Johan är rastlös. Nyss gnällde han på mig att jag inte söker tillräckligt med jobb och vi hade vårt lilla gräl och nu tjatar han på mig att jag ska komma och att vi ska åka när jag väl sitter och söker för fulla muggar. (HAHA) Han är allt för rolig han..

Hörs senare. Pöss. Och Ida, NEJ, jag vill inte prova, kommer bara bli orange eller gult tror jag eftersom det knappt hände något med avfärgning och färgning. Och jag vet inte hur jag ska undvika hårbotten på egen hand. Men..får väl se om jag ångrar mig. HÖHÖ.



Hej svejjs så länge.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: