God förmiddag.

Hallå!

Vi har precis gått upp, och det var så skönt att se Johan sova ut för en gångs skull. Han går alltid upp så himla tidigt även att han är ledig och kan sova lite längre..jag förstår inte varför. Men idag sov han i alla fall ut lite, kul. (HEHE)

Dagen ser ganska tråkig ut än så länge, vi ska väl äte lite "frukost" nu, sedan har vi ingenting planerat förens runt 16, då ska vi ner till boendevärden och hämta en pärm med lite information om det kommande ombygget här i vårt område som vi missade på mötet vi aldrig kom iväg till...sedan runt halv sex eller så ger sig Johan iväg med Mr T (HAHA, hans kompis Tomas) för att gå på Volbeat-konserten. Kul för honom/dom, tråkigt för mig. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll. Kanske se några bra filmer som Johan vägrar att se med mig och äta lite godis. MUMS! Och detta får jag väl upprepa på lördag när dom ska iväg på en konsert till dom där två - piff och puff.


Hm.
Vi hörs när jag känner att jag har något lite mer intressant och roligt att skriva om. Det här känns såååå tråkigt och ointressant för er andra...





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: