God förmiddag.

Nu är det ju snart nära på eftermiddag. Men i alla fall. Jag har sovit gott inatt..om man räknar bort när jag vaknade runt klockan fyra inatt av att jag hade en sådan satans halsbränna, så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Trodde jag skulle kräkas. Näst intill SPRANG ut i köket, fyllde ett glas med lite vatten, i med en påse Samarin - klunk, klunk, klunk. Ååååhh, vad underbart! Vilken befrielse. Puh. Så kunde jag gå och lägga mig och somna gott igen..härligt.

Nu har vi precis ätit "frukost" men bara lite lätt. Vi ska ju snart på middag hos Johans föräldrar klockan två. Det ska bli gott, dom gör alltid så himlans god mat!! MUMS.


Nu är Johan nere och ändrar p-skivan till bilen, jag funderar på att lägga mig en stund till i sängen och bara dra lite, jag mår så hemskt illa. Ursch. Det känns nästan lite som att jag är bakfull fast jag inte har druckit en droppe alkohol på månader..Hm. Jag hoppas att det går över i alla fall. Johan har fått för sig att han vill gå en promenad när han kommer upp igen, så vi får väl se om jag orkar med det. Illamåendet kanske släpper om jag får lite luft i och för sig..


Jag skriver nog mer senare.



Så här långt..

Dagens bästa; Samarin och vårväder..

Dagens sämsta; Hemska illamående..




Kommentarer
Postat av: Jessica

Är du gravid? :)

2009-03-23 @ 15:35:08

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: