God dag.

Ja, det är verkligen en god dag idag!
Min älskling är ju på jobbet, det är väl det enda som inte är så kul, men snart kommer han ju hem och sedan är han ledig imorgon och på fredag. HÄRLIGT!

Jag ÄLSKAR när Johan är ledig. (LER STORT)
Han ska på konsert imorgon, nu vet jag inte om det är Metallica eller Volbeat, för han ska på konsert på lördag med - vet inte vad som är när...hm.

Vad jag ska hitta på dessa dagar har jag ingen aning om...
Får väl ha Lola som sällskap. Fast hon är ju inte JÄTTE social. (HAHA) Men hon duger bra.


Dagen såhär långt har bara gått till att slappa, kollat på de vanliga programmen på tv och nu sitter jag och funderar på om jag inte ska ta och hoppa in i en skön dusch. Kanske ett bad?! Sedan ska jag komma på vad vi ska äta och vänta på att Johan ska komma hem. Hoppas han kommer hem tidigt idag...längtar efter honom.



Jag älskar dig Johan!
Puss.




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: