Förlåt kära läsare.

Att jag inte har lagt upp några bilder på om-möbleringen ännu. Det kommer, jag lovar. Jag har bara haft fullt upp idag..och jag har inte fått till alla små detaljer riktigt, så jag tänkte att jag väntar tills allt är helt klart. Då kommer bilder..kan tänka mig att detta blir..KANSKE imorgon, annars till helgen senast skulle jag gissa på.

Hoppas ni har överseende.

Annars vill jag ägna en tanke åt min kära sambo som ska vistas på sjukhus i ungefär sex-sju timmar imorgon. Stackars! Och jag kan inte följa med eftersom jag har möte på Af. Jag tänkte att det inte ens var någon idé att fråga, risken finns ju att jag förlorar pengar på att skippa mötet. Och älsklingen sa att det inte spelade någon roll om jag eller hans mamma följde med..så då sa vi att hon följer med och jag går snällt på mitt jobbiga och tråkiga möte. SUCK!

Undrar vad som kommer hända imorgon..skulle inte förvåna mig om vi måste gå igenom vår "vecko-planering" högt inför gruppen. Ursch, det vill jag verkligen inte. Det är ju pinsamt och vad har de andra med att göra vad jag har gjort under veckan undrar jag?

Ska försöka att inte tänka så mycket på det nu. Nu tänkte jag se kvällens avsnitt av "Den rätte för Rosing" som jag runt kvart i nio förskräckt insåg att jag hade glömt bort. GAAH! Nu ska jag alltså försöka gå in på kanal5 s hemsida och leta fram avsnittet, UTAN att se vem hon valde. Lycka till med det säger jag till mig själv..sedan ska jag se om gårdagens avsnitt av "One Tree Hill" finns ute på nätet nu så att jag kan se det med. Finns det någon bättre serie?! Åh, vad det är bra. Man blir glad i hela kroppen..nästan alla avsnitt slutar ju mer eller mindre lyckligt nu för tiden med, inte som förrut där man i slutet av varenda avsnitt satt med hjärtat i halsgropen, tårar i ögonen eller ilskan i hela kroppen och irriterat fick vänta på nästa avsnitt för att se "upplösningen". (HAHA) Men men, efter detta är det godnatt. Skriver imorgon.
Kram.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: