Finner inga ord.

(HAHA)
Jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Jag bestämde mig i alla fall för att göra om hela lägenheten i stort sett. (HAHAHA) Och Johan får det som en liten "överraskning". Överraskning - ja, det kan man ju som minst kalla det. Jag undrar hur han kommer att reagera. För jag kan inte tänka mig att han har den minsta susning om vad som pågår..han är hos sina föräldrar nu vad jag vet. Hans mamma vet ju om det, men Johan själv är helt omedveten om vad jag håller på med som sagt. Det ska bli kul att se hans min när han kliver in genom dörren..och undrar vad han kommer att säga?!

Jag gissar på; Öh..OJ! OJ! Vad har du gjort älskling?

Men jag hoppas att han gillar det lika mycket som jag, för det blir väldigt fint. Väldigt, väldigt fint. Och väldigt, väldigt annorlunda! Och jag får utlopp för min kreativitet. Det är ju bara toppen..(LER) Skulle han mot all förmodan hata förändringen så får jag så illa tvunget ställa tillbaka allt som det var igen imorgon. Det får ta den tid det tar, det här var ju en väldigt vild chansning. Det känns lite galet trots allt..(HAHA)

Men det mesta börjar fixa till sig nu, nu är det bara datorerna kvar att flytta på och sedan allt småplock. Det är ju det värsta när man gör om, allt skit som kommer fram som man gömt undan för stunden. SUCK! Och alla sladdar till datorerna..BLÄ!

Men men. Det är bara att ta tag i det, men nu börjar jag känna mig aningen stressad med, för nu har det ju gått minst två-tre timmar sedan Johan blev tillsagd att inte komma hem, hahaha, så han börjar nog bli lite otålig nu. Sedan ska vi hinna till Kista och hämta någon vinst - Johan blev uppringd idag och blev informerad om att han gissat rätt på hur många ärtor det fanns i burken inne på Din Sko när vi var där. (HAHAHA) Men han hade ingen aning om vad han hade vunnit, det återstår väl att se..spännande! Jag tycker ju att han borde vinna presentkort eller något på skor, men det är säkert bara något annat litet. Men kul ändå..


Till Ann;

Bra att du inte säger något till Johan. Det ska som sagt bli kul att se vad han kommer att säga. Och bilder kommer..
Trafiken har slagit mig...men jag tror inte det ska vara något problem. Jag tycker inte det är så farligt faktiskt. Men jag vet ju inte vad Johan tycker. Han tycker ju att det låter väldigt mycket när bussarna kommer, men när han sover så brukar han sova djupt så han kommer nog inte att störas utav det. Får vi hoppas..det skulle i så fall vara om han störs när han ska somna. Men det åker ju inte bussar och bilar förbi där hela tiden på kvällarna/nätterna, utan dom kommer ju med jämna mellanrum i så fall..så vi får hoppas att det inte är någon fara helt enkelt. :) Kram till dig Ann för att du stöttar mig i mitt galna beslut. Det känns bra att höra; Tuta och kör! (LER STORT)



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: