Film.

Ja, jag ska sätta på någon riktigt bra film tror jag. Vad för film vet jag inte riktigt. Jag har en hel del att välja på..
Har precis kommit hem från affären och GUD vilken jävla gottegris jag är. Jag köpte..


Chips och PLOPP..



..och Ostkaka..som självklart ska serveras med hallonsylt och grädde, men det hade jag ju hemma.



Och sen prövar jag lyckan igen och köpte mig ett par lotter..



Om vi får åka till Arlanda denna gång återstår att se. Förra gången gick det ju inge vidare..senaste tiden har vi faktiskt vunnit på varenda lott vi köpt nästan, fast bara så pass mycket att man inte gått med förlust. Inga stora summor..dom måste väl med gömma sig någonstans?! Suck.

Nu tror jag bestämt att Ostkakan är klar..nu blir det film och mys! Cola till detta såklart.

Godnatt om vi inte hörs mer ikväll - och GLÖM INTE föregående inlägg och inlägget innan det.
Puss.

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: