Färdigt.

Pust..efter många timmars arbete så blev det äntligen klart. När Johan väl fick komma hem så blev hans reaktion ungefär såhär;

.........

Precis. Han fick inte fram så mycket. Men när chocken lagt sig och jag frågade om han tyckte det var bra, så sa han att han tyckte det, att det är jätte fint. Och "tv-rummet" som numera finns i sovrummet tyckte han blev jätte mysigt..gud så skönt. Nu slipper jag göra om allt imorgon igen, så kan jag fortsätta på det här istället. Ska sätta upp lite tavlor och flytta ut min dator från klädkammaren till v-rummet som numera är vårt sovrum. (HAHA) Det blir lite krångligt nu..sedan måste jag tvätta och diska all disk som jag inte hann med idag. Det tog längre tid än vad jag trodde. Herre gud säger jag bara.
Johan slutade sitt jobb runt tre idag, och nu runt halv elva fick han komma hem. Stackarn. (HAHAHA)

Bilder på allt kommer imorgon, jag orkar inte nu. Har inte ens hunnit ta några än, och Johan har dykt ner i sängen så det får bli imorgon. Nu ska jag faktiskt lägga mig och sova jag med..ÅH, så skönt det ska bli. Jag kommer nog somna väldigt fort och sova väldigt bra inatt!!

Vi hörs imorgon.
Puss.



Kommentarer
Postat av: Beccs

Memma memma!! Du skulle lagt vit bakgrund ist för den mörkrosa, får lite ont i ögonen av att läsa med en så stark bakgrundsfärg.. Men wow din blogg är snygg... Kan inte du hjälpa mig att fixa min?? :$

fast dock inte rosa då ;) hehe!! Jag är inne på GRÖN, GRÖNT, & GRÖNAST!! ;) är helt sold på grönt!!



Hur går det med jobb sökandet?



Du vet väl att du kan försöka tjäna pengar på din blogg??



Puss kusin vitaminen

2009-03-31 @ 10:59:20
URL: http://meandmywords.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: