Faan vad skit det är överallt!

Jag är så trött på skiten. Det ligger saker överallt som gör att lägenheten ser stökig och plåttrig ut. Jag vill inte ha det så, jag vill ha det stilrent och snyggt!

Jag önskar att vi kunde börja om på nytt helt och hållet. Bara slänga allt och sedan börja om. (HAHA)
Men nu har vi gått igenom det mesta i sovrummet i alla fall, städat iordning lite där. Satt upp den nya tavlan..så nu ser det väl skapligt ut där inne i alla fall. Och i resten av lägenheten är det väl bara hallen jag tycker måste fixas lite.

Bild på tavlan kommer.

Nu ska jag ta det sista i sovrummet, sedan blir det mys i sängen och tv innan älskling ska sova. Pust..

Godnatt!





Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: