Ellos.

Ja, Johan röstade på den blå jackan han med. Så, jag beställde den. Men inte deppar jag för det, för mamma köper ju den svarta åt mig. Jag känner mig så bortskämd ibland, att jag ofta får det jag vill ha. I alla fall nu för tiden, jag har något slags flyt..(HAHA)

Dessutom köpte jag ännu mer kläder..och det behövs faktiskt. Mest skulle jag behöva byxor, men jag hittade inga som såg bra ut och var skapligt billiga - dessutom är det svårt att beställa byxor tycker jag.
Men en hel del gulliga tröjor och lite annat slank ner i varukorgen, slutsumman blev visst strax över tusenlappen. Oj oj. (Inklusive jackan alltså, och den kostade ju faktiskt 399) Jag utnyttjade inte 40% rabatt erbjudandet utan tog 300 kronor rabatt om man beställde för minst 900 kr istället eftersom jag köpte så mycket.

Men jag pratade med Ellos Kundtjänst idag och dom talade om för mig att det finns en stege för hur lägsta godkända månadsbelopp höjs när skulden ökas och om jag fattade rätt så höjs det bara med 20-30 kr nu sedan jag beställt allt detta. Och det är ju inte så mycket att bråka om tycker jag, jag trodde ju det skulle höjas med hundralappar. Så jag slog till. Jag frågade Johan om han ville ha något medan jag ändå var igång men han orkade inte engagera sig alls. Så då får han skylla sig själv! (HAHA) Jag tog även express denna gång, det kostade 20 kronor extra, då får jag det inom 48 timmar men nu är det ju helg så det kommer tidigast på tisdag klockan 15. JAG LÄNGTAR. Hoppas allt passar med så man slipper skicka tillbaka och byta och krångla, det är SÅ jobbigt!!

Så..är ni nyfikna på vad jag har beställt? Då kommer bilder här..

1. Blå jacka - 399 kr.



2. Rosa tubtopp - 99 kr.




3. Rosa tröja - 99 kr.




4. Brun kofta - 179 kr.




5. Grå kofta - 179 kr.



6. Brun topp - 149 kr.




7. Gul topp - 149 kr.




8. Klänning med blommor - 99 kr.







Ja, det var det! Nu ska jag faktiskt sätta mig framför tv n ett slag och sedan försöka sova. Nu har jag suttit vid datorn hela kvällen och varit totalt uppslukad av www.ellos.se ÅH, så mycket fint de har! Och till bra priser..och oftast väldigt bra kvalitet. Godnatt kära läsare, ni ser mer av mig här imorgon.

Dagens bästa; Jag fick veta hur mycket skatt jag får tillbaka sedan "tiden på Willys". SÅ JÄVLA HÄRLIGT!
Dagens sämsta; Att det snöade igen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Beccs tha best ;)

Heheh shoppppppat loss ;)

2009-03-31 @ 10:56:54
URL: http://meandmywords.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: