Det slår ner när du som minst anar det.

Idag har jag fått väldigt tråkiga nyheter..väldigt, väldigt tråkiga. Tårar har runnit och nu hoppas vi bara på det bästa! Hoppas att allt ska gå bra och jag ber några böner.

Johan är underbar och tröstar, jag är så glad att jag har honom. Nu ska jag hoppa in i en dusch och försöka tänka lite på annat..


Innan detta hemska besked hade jag tänkt att jag skulle börja med dagens bästa/sämsta i min blogg. Så, här kommer dagens..

Dagens bästa; Johan.
Dagens sämsta; Tråkiga nyheter.




Kommentarer
Postat av: johanna

usch det låter inte kul. vad har hänt? :(

2009-03-16 @ 16:54:02
Postat av: Emelie

Håller med om att det är en dålig dag idag, min morfar avled tidigare idag så denna dag är verkligen en dålig en :/

2009-03-16 @ 20:57:47
Postat av: Hanna

Men gumman vad har häänt? :(

2009-03-17 @ 15:53:46
URL: http://hannafors.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: