Deadline.

God morgon!

Jag har faktiskt varit vaken sedan Johan gick till jobbet klockan sju, men det är mest för att jag fick halsbränna och kunde inte somna om. Så hamnade jag här. Men nu har det gått över och jag tänkte faktiskt försöka somna om en stund till så fort jag skrivit klart detta...

För övrigt är det fredag igen och det känns underbart. Fredagar, lördagar och söndagar är dom bästa dagarna..Fast söndagarna är nog tråkigast utav dom. Såklart!

Jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på alls i helgen, bara ta det lugnt tror jag. Johan och Mr T pratade väl om att kanske träffas och "festa" till det lite idag..men vi får väl se, jag hoppas att Johan stannar hemma med mig istället såklart. (HAHA) Men jag hindrar honom inte om han vill åka iväg. Jaha, det är än så länge ingen som har sagt något om jackorna, hjälpt mig att besluta vilken färg jag ska ta - förutom Ida på bilddagboken. Hon tyckte svart, hon trodde det skulle bli för mycket med blå jacka och blå pumps. Det skulle det väl ändå inte?! Hon är ju knäpp..(HEHE) Sedan har pappa tyckt till med, han sa blå - han tyckte svart lät tråkigt. (HAHAHA) Mamma tyckte ingen alls egentligen men sa att hon inte skulle lägga sig i..så, såhär långt står det lika mellan dessa.

  Svart - 1


  Blå - 1


Men tack i alla fall Ida för att du tyckte till. Men jag skulle vilja ha lite fler som tycker till. Blå, eller svart? Blå, eller svart? Svart, eller blå? Blå, eller svart? Hm..ja, har ingen skrivit något innan klockan 16 idag så får jag nog bestämma mig helt själv. För mamma måste beställa den genom internet på jobbet (och hon slutar 17) för hon har ingen dator hemma just nu, dom håller på och stamrenoverar hos henne så hon bor i en barack på 19 kvm..oj oj! Tur att vi får bo i en LÄGENHET när det är dags här, för det kommer ta ett halvår ungefär. Men det är ju inte förens 2012-2013 så, det hinner kanske hända mycket innan dess...

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag har bestämt mig och röstar på den blå jackan.

Fin i sommar till olika jeans.

Skor kan ju varieras.

Kram från Ann

2009-03-27 @ 10:11:53

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: