Dagens inköp.

Min ursnygga gula väska..jag är så supernöjd så det är inte klokt. Den är så himla fin..tänk er denna i rött och i rosa med att byta mellan. Då vore min "väsksamling" komplett..om man nu kan kalla det väsksamling - men jag har ett par stycken i alla fall.

Denna väska kostade 169 kronor.... jag vet faktiskt inte vad den affären heter. Det var på skoaffären som ligger jämte Claes Olssons i Väsby Centrum i alla fall!






Så, denna ihop med de gula snygga solglasögonen jag köpte häromdagen för 129 kronor som ni ser på bilden här nedan..ser ni det framför er? Läckert!




Sedan inhandlades två söta små hårspännen på Glitter för 22 kronor/styck. Det var lite dyrt för de små tyckte jag egentligen men dom var värda det ändå för dom var så söta.



Det är som små "clips" på baksidan typ så att man lätt fäster dom i håret. Eller varför inte på en tröja som behöver piffas upp som en liten brosch?! Jättefint!

Ja, det var det!

Städade ju Lolas bur idag med och gud i himlen så glad hon blev, man verkligen ser det på henne hur hon blir alldeles lycklig och det bara spritter i hela henne..springer runt och undersöker allt, vi gör ju om lite i buren varje gång vi städar för att stimulera henne..sedan dyker hon rätt ner i "badet" och kravlar. Hon är så söt när hon slänger omkull sig på rygg och stänger igen sina små ögon. Och sedan när hon försöker ta sig upp på fötter igen, hahaha, ibland försöker hon jätte länge innan hon lyckas. (HAHA) Tror hon blivit lite tjockare, det är nog därför, men jag vet inte. Hon ser så hjälplös ut, stackars..idag klättrade hon upp på taket på sitt hus med och kunde inte ta sig ner. Men sen när jag stack ner handen och skulle hjälpa henne så tog hon sats och hoppade..höll på att krocka med sin toalett men hamnade som tur var i den mjuka pelletsen. Puh. Det kunde blivit en hamster-hjärnskakning där! (HAHA)

Men hur eller hur, jag har i alla fall fått för mig att hon blivit lite större, växt på sig lite, men det ska dom väl? Jag ger henne väl inte för mycket mat..hm..men mycket större än såhär ska hon nog inte bli. Det är ju trots allt en dvärghamster.

Synd bara att varje sådan här bild jag tar på henne blir så suddig, men det är väl för att hon rör sig..det går väldigt snabbt så jag måste vara framme med fingret på kameraknappen redan när hon är påväg mot karet. (HAHA)



Gullet då!!



Hon blir mer och mer tam med, jag märker stor skillnad nu när jag håller i henne mot hur hon var i början. Hon är mycket lugnare nu och sitter till och med still hos mig ibland. Det är härligt..då vet man att hon trivs och har det bra hos oss!

Godnatt nu.


Kommentarer
Postat av: idur

SÅ SÖT, haha stängda ögon o allt.

MEN VART ÄR HENNES SPÅÅN?

2009-03-24 @ 22:24:09

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: