Dagen idag.

När Johan kom hem från jobbet (han kom hem ganska sent idag, runt halv sex) så gjorde jag tacopaj för första gången..det blev kanongott, gick helt klart att äta. Men jag tror jag gjorde lite för mycket "gladd" ovanpå. Det stod att man skulle ha 2 dl creme fraiche men jag dubblade för jag tyckte det lät så lite för en hel paj..men det hade nog räckt gott och väl. (HAHA) Så, nu vet jag det till nästa gång. Hm!


Efter maten fick jag lite kontakt med en gammal "barndomskompis" om man nu kan kalla honom det, haha, det var mycket trevligt att prata lite med honom, se vad han gör nu för tiden och så..

Sedan gav vi oss iväg till Ica Maxi i Arlanda Stad för att min prins hade fått tips om någon motorolja som var billig där..handlade lite och nu kom vi precis hem..Johan tog sig precis en skål med kalaspuffar som han tydligen blev akut sugen på och jag funderar på att ta mig ett stort glas kall päronsoda och en bit choklad att smaska på framför tv;n såhär innan sängdags. Ursch, jag måste verkligen skärpa mig med godisätandet..åtminstonde i veckorna, jag äter ju för faan godis jämt, inte undra på att jag ser ut som jag gör! Fy mig. Men det är ju sååå goooott..suck! Om jag åtminstonde kunde börja röra på mig lite mer...........hm.............

Såg att jag fått lite kommentarer igen, eller i alla fall en som jag inte svarat på och det var från Ulrika;

"Är så glad för din skull..
Hoppas allt är bra.
Ulle"

Svar:

Tack så mycket!! Allt är bra, hoppas allt är bra med dig med..Kramar Emma.


Sådär, nu till dagens bästa/sämsta.

Dagens bästa; Fint väder och Lola.
Dagens sämsta; Alldeles för lite pengar på kontot!


Godnatt...




Kommentarer
Postat av: Vivvi

hej gumman=) taco paj är alltid lika förbannat gott men ja har ett recept på taco LASAGN:) de kan du få om du vill om ja hittar de:) kram

2009-03-19 @ 23:15:18
URL: http://lillamy2007.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: