Bortskämd?

Jag tror bestämt att min älskling skämmer bort mig ibland..

Igår köpte han en mysdress åt mig som vi hittade på Rusta som jag fastnade så enormt mycket för.
Åh, han är så snäll - FÖR snäll. Men jag ska betala tillbaka..när jag kan. Hm.


Men OJ, så skön den var/är..
Idag har den fått sitta på hela dagen, till och med ute när vi åkte till affären förrut..oops.



Det blev sen middag ikväll, kyckling, ris och sås - UNDERBART gott. Sedan ringde Johans vän Mr T och frågade om Johan var ölsugen..Johan svarade kort och gott att det är filmkväll som gäller ikväll och att dom kanske kan hitta på något imorgon efter att vi varit på hans brors kalas.


Efter ca en timma när jag låg i sängen och läste Klick och Johan satt på sängkanten och kollade på "Sjön suger" så la han sig ner på sängen med en suck och en aningen tankspridd blick.

Jag frågade vad det var och han svarar; Nej, inget..hm..jag är nog nästan lite sugen på en öl. (Och så kom hundögonen)

Jag svarar; Jaha?! Och var vill du komma med det? Hahaha, att du vill ut med Tomas ikväll eller?!

Han svarar; Mjo..kanske..får jag det?

Jag svarar; Ja, det får du väl.

Han svarar; Ne, vi har ju bestämt att se film och så ju..

Jag svarar; Jamen, det är klart du får gå ut om du nu vill, det bestämmer ju inte jag. Men då är du väl hemma imorgon i alla fall..!!?!!

Ett svagt mmm hörs..
Efter en stund kom han fram till att han nog tänkte göra så och hoppade in i en dusch och sms ade Tomas. Innan han gick försäkrade han sig två-tre gånger om att detta var okej med mig och om jag inte ville följa med. Klart det är okej..för ikväll kändes det faktiskt just så. Att det inte gjorde något alls om han gick ut. Dels för att jag ändå är så trött och seg och dels för att det faktiskt är skönt med lite egen tid ibland. Man behöver det, jag märker det mer och mer. Givetvis är det roligare och mysigare när han är hemma, men det är ingen katastrof när han inte är det. I alla fall inte just ikväll. "Ha så kul ikväll!" En hel hög pussar utbyttes och sedan gav han sig iväg.

Hoppas bara inte att han blir borta allt för länge, det är inte kul när han dyker upp framåt morgonkvisten. Hm.

Nu ska jag fortsätta läsa Klick tänkte jag, alltid kul att få läsa lite skvaller om kändisarna..sedan får jag väl ta och se någon film själv. Då kan jag ju i och för sig passa på att se en film som jag tror att Johan helst slipper. (HAHA)
Sedan ska jag nog slumra, för jag känner mig som sagt väldigt trött idag..


Så, så ligger det till. Tjillevippen!



Kommentarer
Postat av: ida

snigging där!;)

hörru emma! kom hem i maj, för du ska va barnvakt åt lillfisen från tors-lörd

o ja menar vekrligen du SKA för ja kan inte lämna henne till någon annan:( jobbigt läge att du bor så långt bort ju:P

2009-03-14 @ 00:14:04

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: