Badrum och film stod på menyn.

Nu har jag gjort iordning i badrummet och här kommer bilder på hur det blev.

Vi är supernöjda!
Här är det SUPERSNYGGA drapperiet. Det är nog bland det snyggaste jag sett...men det är ju bara jag. (HEHE)



Tavelramarna i "retro" design i samma färgnyans som på drapperiet. URSNYGGT! Och så tog jag två bilder på oss som faktiskt togs idag...beautiful! (LER)



Doftljuset i samma färg och med samma mönster som drapperiet.



Och så "påsen" där jag har bomullspads och tops och sådana saker i. Även detta (som ni ser) i samma mönster. Så himla läckert!



Badrumsmattorna och handdukarna fick gå i svart då vi inte hittade något i samma nyans som det blå-gröna (är nog mer grönt, fast är lite mer blått i verkligheten än vad bilderna visar).



Lite mer helhet. Observera att tvättmedel och dylikt ska förvaras på ett finare sätt så småningom, så det inte förstör intrycket av de färger som drapperiet och det har! ;)



Sådär!

Efter att detta blev gjort satte vi på filmen Australia. Den var mycket bra!
Sevärd! Så jag säger bara; SE DEN!

Godnatt.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: