Åh.

Klockan är fyra och jag har fortfarande inte kommit igång med städningen som jag hade tänkt skulle vara klar till älsklingen kommer hem. Men han kommer nog vilken sekund som helst, så den idén är nog inte att tänka på längre.

Suck. Jag har legat i sängen ända till nu faktiskt, jag har så himla ont i huvudet. Men nu måste jag ta tag i det här och göra lite mat med, Johan är nog hungrig som en varg (precis som jag) när han kommer hem! Dessutom måste det köras ett par maskiner tvätt. Tvätthögen har växt en del på sistone. Jag har varit lite lat...sedan måste Lolas bur städas med. Så, det blir fullt upp nu.


Hoppas allt är bra med er mina läsare, vi hörs nog senare ikväll.
Många kramar....






Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: