Vilket väder.

UNDERBART!

Jag har städat så det är så himla fint här hemma nu och sedan var vi iväg till IKEA i Barkarby en sväng och köpte en sådan där anslagstavla till hallen att hänga nycklar på och sådär.

Jag kommer nog vänta med att sätta upp den till imorgon, men här kommer lite andra bilder. Tänkte gå och lägga mig snart, ska bara läsa på lite inför mitt uppdrag/min demo imorgon..


Två rosa rosor köpte jag till Johan igår.





Och två tröjor..





Och så en liten "goodiebag". Påsen var söt tyckte jag..



Och i den låg självklart just godis. Två Kick som han gillar, en Snickers och en Twix. Och så två femman-lotter!



Detta var mycket uppskattat men mer kommer det att bli, jag måste bara komma på något bra. (HAHA)

Jag köpte även till oss båda två nya badrumsmattor i samma färg som det blå-gröna på duschdrapperiet och det-



Och dessa ursnygga förvaringsboxar i två-pack. Mönstret är ju samma som på duschdrapperiet och ljuset som finns i badrummet. I dessa tänkte jag ha mitt smink och allt vi tjejer behöver. (HAHA)



Nystädat kök.



Det var ganska mycket disk..







Nystädat badrum, de nya badrumsmattorna och förvaringsboxarna har kommit på plats! Även handduken jag köpte med som egentligen är en kökshandduk, hahaha, men skit samma.





Övriga rum behövde inte så mycket, mest dammsuga lite och så städade jag hamsterburen. Och hon verkar må bra (Lola alltså) hon sprang omkring så glatt som vanligt när hon har fått nystädat, nosade på allt och undersökte..jag är fortfarande lite orolig att det ska vara någon inre skada, men det borde väl ha märkts..det enda jag märker är att hon är lite mindre ute och så i buren, ligger mest i sitt bo. Men idag har hon varit framme mycket. Jag fortsätter hålla ett öga på henne så hoppas vi på det bästa.

Ha en fortsatt bra kväll nu så skriver jag mer imorgon. Godnatt. Och just det..Johanna, bild på mig och håret kommer. (HAHAHA) Har bara glömt hela tiden..tar på allt annat utom det. Förlåt mig. (LER)







Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: