Västervik.

Vädret här var underbart när vi kom fram runt klockan sex igår kväll..vi började med att åka hem med packningen till min pappa där vi ska bo, sedan åt vi jätte god mat (kasslergratäng med ris) och så åkte vi hem till Jimmy och Ida. Johan och Jimmy spelade kubb mot Ida och hennes kompis och jag tog hand om lillan (Nellie, snart 8 mån). Elina sprang omkron som en höna och lekte med en kompis.

Det var så mysigt att träffa barnen igen..och hela familjen. Kvällen avslutades med att jag fick äran att söva Nellie när hon skulle sova och det är så himla mysigt. Satt med henne i famnen och vaggade henne medan hon låg och nöp mig på halsen och "bröstet" tills hon somnade sött.

Nu ska vi snart ge oss iväg ner på stan en sväng, det har varit jätte varmt och fint hela dagen men nu när vi ska gå ut så gick solen självklart i moln. (HAHA) Får hoppas att den kommer tillbaka. Jag ska försöka hitta någon fin bikini och så hittar jag kanske lite annat smått och gott på vägen som jag brukar.

Och förresten, ni har väl inte glömt att jag fyller år idag? Och min födelsedag kunde inte ha börjat bättre. Vaknade upp jämte min älskling som sa grattis och kramade mig massor, sedan fick jag paket. Och gissa om jag blev glad..jag fick en parfym (Escada som jag önskat mig) den luktar underbart gott. Som godis..sedan fick jag en bok (Snabba Cash) och den ska ju vara bra har man ju hört..så nu ska jag börja läsa. (HAHA) Jag vet inte var min älskade fick den idén ifrån, men varför inte?! Jag kan behöva komma igång igen, jag läste massor förr..det är så mysigt att läsa en riktigt bra bok.

Jag får skriva mer om dagen allt eftersom den löper..jag får presenterna av pappa och hans sambo senare ikväll när vi äter tårta och tittar på speedway på tv n. (Västervik möter Lejonen). MYS!

Tjillevippen.



Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

jag VISSTE att det var något med det här datumet!! Så jag kikade in på din blogg för och se om det var det jag trodde, och visst fan gissade jag rätt!



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! :) <3 miss you.

2009-06-16 @ 21:29:58
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: