Tisdag.

Andra dagen utan godis och läsk är påbörjad, och idag känner jag mig inte ens det minsta sugen konstigt nog. Inte än i alla fall..hoppas det fortsätter kännas så lätt som det gör nu. (HAHA)

Vågen har faktiskt gått ner en snäpp, nästan ett kilo..men det beror ju knappast på en enda godisfri dag utan snarare på att jag inte ätit något ännu. Fast det hade jag visserligen inte igår när jag vägde mig heller. Men skit samma, man ska inte stirra sig blind på vågen. Jag har tänkt titta lite extra mycket på vågen om en vecka, då borde det ju ha hänt något i alla fall, som man kan veta beror på att man slutat med sötsakerna, efter en dag är det svårt att tro att det skulle bero på det..


Tisdag 23 juni 2009

Vikt; 97,6 kg.


Ja, så är det i alla fall. Nu ska jag gå och ta mig en värktablett, jag känner att en fruktansvärd magsmärta smyger sig på. Ja, alla tjejer vet ju vad den beror på, om man säger så. AJ! Sedan ska jag nog sätta på filmen SEX AND THE CITY The Movie och titta på den..jag och Johan såg ju den på bio, men den tål att ses igen och igen och igen. Så, jag skriver mer senare, har lite bilder att lägga ut med tror jag........

Tjillevippen.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: