Tidigt firande av födelsedag.

Ja, ska man försöka bli konditor så måste man ju träna lite..och resultatet blev helt okej tycker jag själv.

Jag gjorde en stor tårta att bjuda på hos svärföräldrarna.





Och så dessa små-tårtor/bakelser speciellt tillägnade Johans lillebror och hans tjej som tog studenten den 5 e när varken jag eller Johan var hemma. Tyvärr kunde inte tjejen komma till oss så hennes tårta skulle "lillebror" äta upp sa han. (HAHA) Eller så sparar han den till henne..en var i alla fall tänkt till dig Johanna. :)



Och så fick jag en massa fina presenter..på tok för mycket faktiskt. Jag blev alldeles rörd, det hade verkligen inte behövts och det var så himla fint alltihop (ETT STORT TACK ÄNNU EN GÅNG TILL ER ALLA).

En ljuslykta att ha antingen på balkongen eller i lägenheten, precis i min färg med. (HAHA) Det gjorde dom bra..



Och så matchande blockljus till att ha i, och 4 små söta skedar som hette "emma". Det är glöggskedar, men som jag sa så kan man ju använda dom som vanliga dessertskedar med. Så himla fina med små hjärtan nedtill!!





Och så en sådan himlans jättefin ljuslykta i form av en ros/blomma. Den kommer lysa fint i vår expedit-hylla om kvällarna.



Och till sist, men absolut inte minst, ett fint kort med en sådan söt liten text i och en alldeles för stor slant..jag vet inte hur jag ska kunna tacka eller vad jag har gjort för att förtjäna allt detta. Och vilken bra smak ni har allihopa och att ni vet vad jag gillar. Det var verkligen helt rätt..jag är så glad och det uppskattas verkligen att ni tänkt på mig och min dag, som faktiskt inte är förens på tisdag. TACK!!



"Vi gratulerar våran Emma idag. Hurra Hurra från oss alla på *********."  Så fint..ni är bäst!!

Nu säger jag godnatt, för imorgon väntar Arbetsförmedlingen klockan nio och sedan en lång resa "hem" till Västervik efter det. Kram på er alla och hoppas ni haft en minst lika bra dag som jag. Det här var värt guld.




Kommentarer
Postat av: johanna

får se om den är kvar när jag ska till oskar imorgon :) tack :)

2009-06-15 @ 12:26:37

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: