Tack.

Jag vill tacka Amanda och Jessica för era grattis-kommentarer. :)

Idag har vi varit på stan en sväng till, men bara på Åhlens. Sedan åkte vi ut till Gränsö en sväng och tittade lite och avslutade turen på kulbacken och njöt av utsikten..Nu har jag för en stund sedan gjort soppa och pannkakor till mig, Johan, pappa och hans sambo. Nu sitter Johan och spelar Rayman PS1 och jag sitter här en stund. Klockan är snart halv fem och klockan sex ska vi vara hos min kära mamma för "kalas". Det ser jag fram emot, det bjuds på mammas underbara smörgåstårta. MUMS MUMS!



Update; Hos mamma nu och har precis ätit smörgåstårta. Snart blir det jordgubbar och glass..kan det bli bättre?!

Hörs senare.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: