Sug efter sötsaker!

Jag har verkligen känt av det där sötsuget hela dagen..hm. Det bådar ju inte gott att det är jobbigt redan nu. Men man har ju hört att det är som jobbigast i början. Men det handlade nog mest om att vi har så mycket godis hemma, och två burkcola som står och frestar i kylskåpet. Man vill ju inte bara kasta heller liksom..och dessutom måste man ju lära sig att kunna stå emot. Och det har jag gjort med..tog mig en sniff i chipspåsen dock, det rekommenderar jag INTE. (HAHA) Jag blev så sugen att jag fick panik och spottade i påsen så att jag inte skulle kunna äta dom. (HAHAHAHA) Sedan slängde jag påsen såklart..så kan det gå! Haha. Äckligt, jag vet, men vad gör man inte för att minsta suget..

Har haft enorm huvudvärk stundtals med, undrar om det är på grund av att jag inte ätit massa socker idag. Jag har i alla fall köpt mer frukt idag. En korg med kiwi, en korg med plommon och två päron. MUMS! Men det är dyrt att leva nyttigt. Suck.

Och till Johanna - Självklart får du låna Grey´s Anatomy sedan. Det är dock inte en enda box utan säsong 1, 2 , 3 och 4 i separata "boxar" eller hur man nu ska kalla det. (HAHA) Men det gör ju inget, det är ju alla avsnitt i alla fall. Men är det inte säsong 5 som precis gått på tv? Den har väl inte kommit ut än då för jag hittar bara till säsong 4 på internet..hm.


Nu ska jag krypa ner och mysa lite med Johan innan han somnar, sedan ska jag ta mig en nektarin och se om det finns något bra på tv. Godnatt på er.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: