Stan.

Även om det inte var så konstigt att man var arg, så ska man ändå tänka på vad man säger och tycker innan man vet hur allt ligget till till 100%. Det visade sig att han som skulle hoppa in och jobba för pappa i onsdags är död. Han hittades idag..ja, det finns inte så mycket mer att säga.

Hur eller hur, nog om det..idag har jag varit på stan med Ida & Nellie och Amanda & Ronja. Jag var det tredje hjulet utan barn..(HAHA) Men det var mycket trevligt. Jag hittade på tok för mycket att handla med så lite ångest fick jag. Men nu visade det sig att jag får behålla de 500 kronorna jag fick låna av min snälla mamma häromdagen, för att mina försäkringskassepengar inte kom som dom skulle, som för tidig fördelsedagspresent. Och jag har bara handlat bra grejer med så det känns bra. Skor, tröja, klänning, 3 par trosor och 14 par strumpor. Bra va? (HEHE)

Bilder på detta kommer när jag kommer hem på söndag..

Nu tänkte jag titta lite på tv, äta vindruvor och kiwi som jag köpte förrut, en Hustler energidryck till det och sedan ska jag ringa min kära man och se hur han har det innan jag går och lägger mig. Ska ju jobba imorgon (som det inte var tänkt från början) 11-19. Hoppas dagen går fort och att jag inte får så ont i fötterna. Håll tummarna för det!


Godnatt och tack för en trevlig dag till Ida och Amanda.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: