Snart.

Snart så. Snart är det bilfärd mot Västervik som gäller. Jag kom hem från Arbetsförmedlingen för en stund sedan, skulle ju bara skriva på ett papper. Nu ska jag städa upp lite här hemma så det är gjort när man kommer hem på torsdag. Johan har varit så snäll och diskat..sedan ska vi äta lite "lunch" och så åker vi runt tolv-tiden..mys! Ska gosa ihjäl mig med Nellie och Elina om dom är hemma! Så det så.

Har tvättat en bh i sista minuten, så den får jag väl hänga upp någonstans i bilen..(HAHA)


En fråga, vad har ni för planer till midsommar?

Kommentarer
Postat av: Tessus

Jag ska fira mamma för hon fyller år på midsommar och sen så ska jag fira den med några kompisar :D

2009-06-15 @ 19:38:21

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: