Shopping+älskling=BÄST!

Idag låg vi länge i sängen och drog oss, både älskling och jag. Sedan bestämde vi oss för att åka till Kista Galleria och kolla efter lite kläder till mig..framför allt klänningar/leggings då mina leggings gått sönder allihopa. (SUCK) Så nu har jag bara ett par jeans att gå runt i, jag har svårt för att ha klänningar/tunikor på mig utan leggings under, får skavsår på insidan av låren och det gör djävulskt ont.

Hur eller hur så hamnade jag inne på en affär med tv-spel först och där fanns det ju massor med spel till mitt kära PS2. JIPPI!

Det slutade med att jag blev 300 kronor fattigare direkt efter att ha bestämt mig för RAYMAN, 3 spel som en slags box. Det spelet spelade jag mycket förr, fast på PS1, på den tiden då bonusbror Jimmy och jag delade rum. Det var så himla skoj. Hoppas det är lika kul nu..fast, det är från 3 år..(HAHAHA) Men men. Man blir ju som ett barn igen när man sätter sig framför ett tv-spel.

3 ögonskuggor köpte jag med, inne på Lindex. Viva la Diva (aldrig vågat mig på att köpa dessa innan) men jag provade "testerna" på handen och dom fäste så himla bra och glittrade så fint och kostade bara 50 kr/styck. Så jag köpte en ljus silver, en mörkare silver/grå och en rosa/lila.



Sedan till kläderna. Jag provade massor och inget var bra som vanligt. Men jag hittade till slut ett par byxor som satt jätte bra och var så himla sköna. Sådana där mjuka, tunna, fladdriga, pösiga byxor med resår/mudd i midjan och nere vid benen så man kan hasa upp benen lite så de liksom "fastnar" på vaden. Skönt i värmen om den kommer tillbaka någon gång. Jag vet faktiskt inte, det kanske är meningen att man ska ha dom mer som mysbyxor eller sovkläder..men det skiter jag fullständigt i ska jag säga er, jag kommer använda dom som vanliga byxor för dom är så himla sköna. Och dessutom hängde dom inte på någon sov/underkläds/mys avdelning utan mitt ibland alla andra klänningar och tunikor osv. Ett par svarta blev det i alla fall..passar ju till allt.

Lite "Aladin-stuk" över dom..



Bilden visar inte riktigt hur dom ser ut heller, men varför försöker jag förklara det in i minsta detalj egentligen, som om någon bryr sig. (HAHA)



Nu ska vi spela RAYMAN (HAHA) och sedan sova. Imorgon ska vi till svärföräldrarna (längtar, känns som jätte länge sedan jag träffade dom allihopa) och bjuda på tårta..som tidigt firande av min födelsedag på tisdag. Så morgondagen går till att göra tårtor..det är så himla kul så det gör mig inget. Jag hoppas verkligen jag kommer in på utbildningen jag sökt, jag tror att det är väldigt rätt för mig. Hoppas, hoppas, hoppas! Håll alla tummar ni har för mig, dom på Vuxenstudiecentrum trodde jag skulle få veta v 25. Alltså veckan som kommer.......dock är vi ju inte hemma, åker ju till "Viken" på måndag och kommer hem tordag. Spännande. Se om det ligger något brev innanför dörren när vi kommer in.

Puss och godnatt, hoppas ni haft en lika bra och mysig dag som jag/vi har haft.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: