Så himla bra dagar i fina Västervik!

Det kunde inte ha blivit bättre. Vår sista kväll i Västervik avslutades som sagt med kalas hos mamma och efter det åkte jag och min älskling ut till Hästhaga-sjön och tittade. Åh, så fint det var..hade det inte varit fullt med mygg hade vi stannat längre, nu blev det bara en snabbvisit. Jag har inte varit där på flera år och jag har glömt hur fängslande det kunde vara........

På väg.



Fy, så vackert!





Jag älskar dig!



Jag hade dock helt fel skor på mig..(HAHA)..högklackade leopard-pumps var inte det bästa alternativet i buskar och snår. Men det redde jag ut fint. ;)



I bilen påväg därifrån med rutorna nere och vinden i mitt hår..



Jag är så lycklig med dig!!


Och här ska ni få se vad jag fick i födelsedagspresent. Alldeles för mycket, men åh, så tacksamt.

500 kr av morfar och Ingrid - TACK!
500 kr av mormor - TACK!
250 kr av "moster Ingrid" (mormors syster) och Leif - TACK!
100 kr av morbror - TACK!



Och så denna fina blomma i en fin kruka av morfar och Ingrid med.



Mamma var snäll och gav mig lite stråltråd hon hade med (hon gör egna smycken och sådant) så jag kunde göra denna ursnygga ring av en gammal knapp. (HAHA)





Den invigs idag. I LOVE IT!



Och en del av pengarna jag fått av alla underbara människor omkring mig (inklusive familjen L) går till att köpa 1a, 2a och 3e säsongen av Grey´s Anatomy (fick ju 4e av pappa) och SEX AND THE CITY - The movie (fick ju boxen med alla avsnitt från serien av pappa). Så detta är beställt på CDON.COM nu till ett värde av ca 1470 kronor men jag betalade bara 627 kronor. TOPPEN! Jag är så glad..nu är det bara invänta allt detta så kan jag börja ta mig igenom Grey´s Anatomy.


Kommentarer
Postat av: ulle

Grattis igen vad fina saker du har fått, du har blivit ordentligt uppvaktad.

Jag pratade med din pappa inatt kl 04, han kom med bröd till mitt jobb så vi fick varsin fralla av honom, det va gott.kram ulle

2009-06-18 @ 14:28:02

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: