Måndag - Nu jävlar.

Jag har gett mig faan på att jag ska gå ner i vikt nu. Så är det bara..godis och allt är gott men det är inte värt att gå upp så mycket i vikt som man gör. Jag tror jag kommer må mycket bättre om jag lyckas med detta, sluta, och istället njuta för fullt de få gånger jag faktiskt ska unna mig.

Så, nu bär det av, och jag skäms enormt och vill gärna inte ens skriva ner min nuvarande vikt offentligt i den här bloggen. Men jag gör det, för att jag och ni andra ska kunna se tillbaka, och märka om det händer något.

Så..

Måndag 22 juni 2009.

Startvikt; 98,4 kg.
Målvikt; 70-75 kg.
Metod just nu; Sluta med godis, läsk och utemat (chips och allt sådant inräknat i godis) framför allt i veckorna men strävar efter att bara synda någon gång i månaden, om det blir för svårt, varannan helg. En mjukstart alltså..givetvis kommer det krävas mycket mer än så av mig om jag ska komma ner till 70-75 kilo. Jag är medveten om det.


Nu ska jag snart gå ner till affären och köpa något att äta..vad vet jag dock inte ännu. Och så ska jag hämta mitt paket från CDON.COM. JAAA! Mina Grey´s Anatomy boxar har kommit och min SEX AND THE CITY The Movie. Den ska jag nog ta och se senare..Sedan när Johan kommer hem ikväll kanske vi kan gå ut och gå en sväng. Så man kommer igång lite i alla fall. Önska mig lycka till, nu bär det av mot en resa jag sent ska glömma.


Kommentarer
Postat av: johanna

snacka om att jag måste få låna den där greys boxen sen emma. :D



jättebra att du sätter upp mål, även fast det är svårt. jag klarade mig tre månader utan godis förra året, svåraste jag gjort, i början. sen började jag äta sjukt mkt sallader, fruktsallad, smoothies och annat i överflöd istället. nötter är gott att knapra på, typ, cashewnötter, lite salta. mumma ! :D synd att du inte hade sats kort, då hade du fått suttit med mig på spinning cykeln och lida lite :D mohaha

2009-06-22 @ 19:39:58

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: