Lördag.

Största delen av dagen har spenderats hos min kära mamma..hon har varit så snäll och hjälpt mig med håret idag. Först färgning, sedan middag med mormor på besök med, och så slingor. Just nu sitter jag med den ursnygga "hättan" på mig och väntar på att få skölja ut håret och ge mig iväg till Jimmy och Ida för grillning och kubb. Ska bli trevligt..


Dock har jag tappat humöret helt. Krångel med hemfärden. Johan och co ska tydligen åka redan ikväll/inatt och jag trodde de skulle komma senare imorgon. (SUCK) Jag som tänkte hinna hälsa på min morfar och hans fru imorgon och sedan laga pannkakor åt pappa och sambon. Men nu blir det kanske inte så..antingen får jag åka hem med dom inatt eller så får jag beställa biljett till en buss. Om det finns någon kvar..I så fall får jag åka med 18.50 bussen imorgon och kommer fram ungefär 22.50. Ursch, så tråkigt. Jobbigt med all packning, hade ju sett fram emot hemresa med bil.

Så jag får väl helt enkelt meddela min släkt att jag åker redan ikväll/inatt..tråkigt men sant. Kommer ju visserligen tillbaka den 15 e igen. Men ändå. Tråkigt när det inte blir som man har tänkt sig..

Jag återkommer.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: