Lola verkar vara okej..

Hon går som vanligt, springer som vanligt, är pigg och kry i mina händer fast aningen rädd kanske. Verkar lite stressad. Men det är väl inte så konstigt med tanke på att hon ramlade i golvet två gånger igår när jag höll henne..stackars, hon tror väl att jag ska tappa henne igen men jag har lovat henne att det aldrig mer ska hända. (HEHE) Men hon gjorde ju grejer hon aldrig gjort förrut som jag inte var beredd på. Lilla snuttan..plutten. Hoppas hon mår bra..det verkar ju så i alla fall.

Jag håller alla mina tummar, gör det ni med!

Nu har jag fått uppdragsbeskrivningen till jobbet på fredag. Jobbar som demonstratör även då..denna gång med JO drickfärdig juice på Coop i Rotebro. Jag känner inte alls för det om jag ska vara ärlig och jag hoppas att denna vecka bara kryper fram! (SUCK)

Hur eller hur, här kommer lite bilder från min tid i Västervik i veckan som gick. Håll till godo..


Här är min kära pappa när han mötte upp mig på stationen och lastar in all min packning i bilen.



Sötnosen Nellie när jag hälsade på Jimmy och Ida.



Jag tror inte det finns någon gladare och mer lugn bebis än henne..(HAHA) När man sitter och äter sitter hon så lugnt och fint i sin stol och när vi spelade kubb satt hon i sin mormors knä hela tiden och bara var glad. De flesta barn blir ju lite mer rastlösa och vill ner och krypa och pilla på allt.



Fast när man har en sådan här mamma så är det kanske inte så konstigt om man är glad..(HAHAHA)



Vilken fin bild..



Man blir helt glad och lycklig i hela kroppen när man kommer hem till den här underbara familjen. Tyvärr har jag inte tagit en enda bild på min plutt Elina och inte på pappa Jimmy heller. :(



Jag köpte 14 par strumpor..härliga läckra sommarfärger.



Dessa var söta.















Härliga va?

Sedan köpte jag en tröja..det syns inte så bra på bilden, men det är en sådan där "pösig och luftig" med jätte vida ärmar, men det är som ett "inbyggt linne" så man inte ser rätt in under armen. Om ni förstår..(HAHA)



3 linnen för 49 kr på Rusta. Ett rosa, ett svart och ett gult som inte är med på bild.



Och snyggaste inköpet..dessa URSNYGGA leopardmönstrade pumps. Vad är det med mig och djurmönster nu för tiden? Och blommigt, gulligt? Jag har HATAT sådant innan. Nu är jag helt frälst..letar efter gulliga sommarklänningar med blommor och mönster på och sådana här skor och örhängen och gärna en "pälsjacka". (HAHA) Det är inte klokt..



I alla fall..visst är dom snygga? Tack Ida att du visade mig dom..även att jag blev 300 kr fattigare och fick dåligt samvete eftersom du ville ha dom från början. Hm!

Det bästa med dom är att dom är väldigt sköna och att klacken är sådär lagom och behaglig och inte skyhög..



Sedan köpte jag en klänning med som jag inte har fotat ännu. Det kommer..nu ska jag pallra mig ner och hämta mitt paket från Ellos. Jag antar att det är "restpaketet" på det som inte fanns sist jag beställde. Jag minns inte vad det var, men jag tror det är en gul tröja. Hm. Spännande!

Efter detta ska jag äta färska frallor som min prins köpte åt mig innan han gick till jobbet för lite mer än en timma sedan och så ska jag slappa och njuta framför tv n för imorgon ska jag till Adeco i Solna för "slutmöte", på onsdag ska jag till Arbetsförmedlingen, på torsdag till Vuxenstudiecentrum för att få hjälp med att fylla i mitt CSN papper och på fredag ska jag ju jobba..puh.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: