Kvalar in som den bästa födelsedagen!

Ja, den bästa någonsin. Den har varit så himla bra ända från start till nu, och förmodligen resten av kvällen med..UNDERBART!

Som jag skrev förut så gav jag och Johan oss iväg ner på stan. Där kollade vi lite på Lindex och jag provade lite kläder, det tyckte Johan som vanligt var mindre kul, men jag njöt. (HAHA) Efter det köpte vi oss varsin mjukglass nere vid hamnen och gick ut på den långa piren och satte oss i det ganska behagliga vädret, trots dåligt med sol. Härligt. Jag njöt för fulla muggar av både glass och min älsklings sällskap..och så vackra Västervik såklart - Ostkustens pärla.



Fontänen som ändrar sprutlägen då och då..



Turistbyrån..



Två segelbåtar kom och skapade broöppning..



Här ser man en del av den öppnade bron bakom Turistbyrån..







På vägen hem köpte vi jordgubbar på torget..MUMS!



När vi kom hem väntade vi in pappa och hans sambo, som tyvärr varit på begravning (deras jobbarkompis, må han vila i frid), för god middag..(grytbitar och ris)..när dom kom hem fick jag jättefina blommor. Som luktade fantastiskt gott till och med, jag brukar inte känna så speciellt mycket om blommor.

Dessa är från pappas sambo och på kortet står det; Inte gör det något att åren går...tänk på alla glada vänner och minnen du får! Grattis Emma önskar *******.





Dessa är från pappsen..på kortet står det; Det är din dag idag! Grattis! på 22-årsdagen önskar pappa.





Av pappa fick jag sedan 3 paket..och dom var alla hur bra som helst. Han är så bra min pappa!! (LER)

Jag fick hela SEX AND THE CITY-boxen i den fina "skolådan". Åhh, ni anar inte hur länge jag suktat efter den. (HAHA) Dessutom fick jag säsong två av Desperate Housewives..den hade jag inte ens önskat mig, inte haft en tanke på den, pappa bara chansade. Och jag vill gärna ha den serien med så jag kan se den från början till slut. Så det var toppen! Och sedan fjärde säsongen av Grey´s Anatomy. Önskade mig ju alla eller någon av säsongerna. Så nu är det bara börja samla på sig och börja titta.



Och här är parfymen jag fick av Johan och boken. Sedan fick jag pengar av pappas sambo och ett par skor som jag tittat ut i hennes garderob..(HAHAHA)..






Nu ska vi äta lite jordgubbar och spela lite spel. För jag har fått tag i ett PS1Blocket idag som jag köpte för pengarna jag fick av pappas sambo. NOSTALGI! Fick PS1+4 spel (inklusive Rayman - det exakta som Jimmy hade till sitt förr) för 250 kr. GREAT!

Dagens presentlista görs lång och allt var perfekt..

Pappa - Blommor, SEX AND THE CITY, Grey´s Anatomy och Desperate Housewives. TACK!
Pappas sambo - Blommor och 250 kr. TACK!
Johan - Escada parfym och bok. TACK ÄLSKLING, I LOVE YOU!
Farmor - 300 kr. TACK!

Godnatt.

Jag avslutar med min finaste prins, som till stor del varit med och gjort min dag bra och speciell. JAG ÄLSKAR DIG. Och alla er andra med. TACK för alla fina presenter, jag är så himla nöjd. Många kramar, Emma.



Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

GRATTIS:D

2009-06-16 @ 23:39:43
URL: http://amandasbebis.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: