Kryssning.

Nu är vi hemma igen, jag berättar mer och massa bilder kommer senare. Vi har i alla fall haft det helt underbart bra hela tiden. Underbart väder, god mat och dryck, trevlig personal och massa roliga spel och live-band. Och så TAXFREE förstås. Jag är så himla nöjd. Vi hade inte kunnat få en bättre års-dag tror jag. Det var helt klart värt pengarna, även om det kändes lite kort för den summan. Men jag ångrar ingenting, och det gör nog inte Johan heller. 

Nu ska jag krypa ner i sängen och slumra ett par timmar. Jag är sjukt trött...det är konstigt, för jag har sovit som ett barn på båten. (HAHA) Helt underbart att sova på en båt...bara så ni vet! Johan har dock inte sovit någonting knappt på grund av tråkig huvudvärk. Och nej, vi drack inga mängder igår kväll, så det var INTE därför. (HAHA)

God morgon på er alla, men "SNARK" för oss. :)

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: