Just det.

Jag har ju glömt att berätta två saker. Det första är att jag häromdagen fick ett sms där det stod;

"Hej. Eftersom ni är vårt solskenspar undrar vi om ni vill vara med i en minnesrik intervju om hur ni träffades i DN, i eftermiddag. Som tack får ni 10 biobiljetter. Ring ***-******. Mvh Sandra på E-kontakt.se."

(HAHA) Jag ringde upp efter att ha pratat med Johan så klart, i tron om att det var helt klart att vi skulle bli intervjuade om vi ville, eftersom det stod "i eftermiddag". Men icke, hon tog tydligen bara upp någon form av intresseanmälan som hon skulle meddela vidare till DN och så hör dom (DN alltså) av sig till de som blir aktuella. Lite besviken, för vi har ju inte hört något ännu så det blev nog inget..skulle ju vara kul och ett härligt minne att bli intervjuad om detta. För att inte tala om de tio biobiljetterna. (HAHAHA)

Men men. Till det andra..Det blir en kryssning för oss när vi firar ett år nästa lördag. Bokat och klart, klockan sex åker vi nog hemifrån med avgång med båten runt sju. Det kommer bli kanon! Underbart. Bara 24-timmars till Åbo, men ändå. Skönt att komma bort lite och dessutom få uppleva något jag aldrig varit med om hittills. Bara man inte bli sjösjuk. 

Får bli en längre resa någon annan gång..

Tjillevippen!



Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

sv; hihi tack för tipset =) ska nog inte äta mer fet mat, det är nog det som är problemet haha =)!

2009-06-13 @ 22:51:01
URL: http://pey.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: