Jag kände ingen lust.

Så enkelt var det igår..jag vet att jag skrev att jag skulle skriva senare, och jag vet att jag har "lovat" lite bilder. Men jag har helt enkelt inte känt någon vidare lust. Kanske är det värmen, kanske är det något annat. Hm..

Gårdagen bestod mest av att titta på Grey´s Anatomy. Nu har jag börjat..och fastnat. (HAHA) Det är så himla bra. Men jag kan inte hjälpa att jag nästan sitter och blir frustrerad och väntar på det avsnitt där Grey och Shepard (heter han så?) blir sams och tillsammans igen, det avsnittet där dom gör slut igen, det avsnittet där dom försonas igen..osv osv, bara för att jag vet att det är vad som kommer hända (jag har ju sett lite senare avsnitt menar jag). Men jag njuter ändå av varje sekund och ska nu börja på andra säsongen, avsnitt 8. Jag vet inte varför säsong 1 var så kort? Vet ni det? Säsong 1 innehöll endast 9 avsnitt..hm. Kan det vara för att första säsongen inte görs så lång för att man vill se om det blir en tittarsuccé först? Andra säsongen verkar ju åtminstonde ha ca 20-24 avsnitt om inte mer. Jag har inte räknat.

Ja, nog om det!! När Johan kom hem cyklade han iväg till sina föräldrar för att klippa sig. Jag skulle egentligen ha följt med för vi skulle ta det som vår kvällsmotion men jag kände inte alls för det. Dessutom var jag helt uppslukad av Grey´s Anatomy som sagt. (HAHA) Så vi tog en promenad när han kom hem istället..

Sköna kläder är A och O när man ska ut och gå.



Och så Johans vattenflaska och ett glatt humör - så går det toppen. (HAHA)




Idag kommer i alla fall Kajsa hit med sin..ja, vad jag nu ska kalla honom när hon inte ens vet själv (HAHA)..pojkvän eller något sådant. Det ska bli spännande att träffa honom samtidigt som det självklart är lite nervöst att träffa en ny person. Och Kajsa kommer ju hit (till vår lägenhet) för första gången och får se hur vi bor..så jag ska gå och plocka undan lite i köket, bädda sängen och slänga i en maskin tvätt i tvättmaskinen. Och så sätter jag nog på lite Grey´s Anatomy medan jag väntar på turturduvorna.

Tjillevippen!
Imorgon blir det Arbetsförmedlingen och Vuxenstudiecentrum.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: