Jaaa!

1 kilo till..kan det ha varit motionen igår? Åh, jag vill mer, vill motionera mer. NU NU NU!

(HAHA) Jag känner mig helt galen. Det fungerar ju..sakta men säkert. Jag hoppas på lite mer fart framöver men som sagt, jag har ju bara hållt upp med godiset sen i måndags (söndags åt jag sötsaker senast) och bara motionerat ordentligt en enda gång, igår. Då får man väl ändå säga att två kilo är ganska bra. Jag är så glad!


Torsdag 25 juni 2009

Vikt; 96,4


I måndags startade jag alltså på 98,4..JAG VILL VERKLIGEN DET HÄR OCH JAG SKA LYCKAS!!



Kommentarer
Postat av: Älskar att varar ung, och 2 barnsmamma!

DUUKTIGT EMMA!

Du är så himla duktig och motivationen låter som att den är på högsta topp!



Jag har också slutat med onyttigheterna nu, och man mår ju bättre av att inte äta massa socker:)

(hade magsjuka i förrgår) så då tänkte ja att nu fan ska detta bli min nya start, eftersom kroppen var helt utrensad av socker o mat. hahaha.



BRA JOBBAT EMMA! HEJJAR PÅ DEJ!



2009-06-25 @ 23:34:38
URL: http://idaamagdalena.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: