Hungrig.

Åh, jag är så hungrig. Men jag vet inte vad jag ska äta..och jag har fått svar från tjejen jag skrev till som varit så duktig och lyckats gå ner 54 kilo. Fått lite råd och tips. Det svåraste i allt nu kommer vara att lägga om maten. Dels tider, eftersom Johan jobbar så konstigt ibland, och dels VAD vi ska äta. Måste minska på kolhydraterna, annars kommer det inte att fungera. Men jag ska försöka komma till klarhet i vad jag "får" äta och inte, så tar vi det därefter..


Onsdag 24 juni 2009

Vikt; 97,4 kg.


Det går neråt i alla fall. Även om det inte är mycket..men nu är det ju i alla fall ett helt kilo, på 3 dagar. Om det beror på att jag slutat med godiset eller något annat vet jag inte. Men jag hoppas det tar lite mer fart snart..men det har ju bara gått 3 dagar som sagt. Tålamod Emma, tålamod! Det är A och O.



Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

motionera också massa, super bra :)

2009-06-24 @ 17:14:03
URL: http://amandasbebis.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: