Helt okej dag.

Jag ska inte ens nämna hur ont jag har i mina fötter, för det har ni fått höra så många gånger nu. Men trots detta har det varit en väldigt bra dag idag. Kundintresset för produkten var jätte stort, personalen på butiken var JÄTTE trevlig, hela butiken kändes trevlig och i fikarummet fanns en massagestol. (HAHA) OJ vad det var skönt att sätta sig i den på rasten.

En sådan borde ALLA arbetsplatser ha!!

Johan kom och hämtade mig när jag slutat, så handlade vi lite gott till kvällen och bröd. Vi ska handla lite mer imorgon då det eventuellt blir lite tårta hos oss imorgon eller på söndag..jag fyller ju år på tisdag.

När vi kom hem märkte jag dock en väldigt tråkig sak..tröjan jag haft på mig idag (eller kockrocken heter det, som företaget jag jobbar för tillhandahåller) har färgat av sig överallt. Hela min överkropp är full med "svart färg" och när jag tog av mig bh n lämnades en vit rand efter den kvar..då kan ni förstå hur mycket den färgat av sig. Min gula bh är numera grå/svart och min FINASTE väska, den rosa "bagen" ni vet, har fläckar överallt efter att ha "vilat" över axeln och legat emot min rygg. Det tråkiga är att fläckarna inte går bort, det är nästan så jag har lust att gråta en skvätt, hur löjligt det än må låta. Försökt skrubba bort från väskan (eftersom det är lite typ skinnimitation så hade jag hopp om att det skulle gå att få bort) med diskmedel utan resultat. Fläckarna sitter där de sitter! (VÄLDIGT LEDSEN ÖVER DETTA) Bh n vet jag inte, men hoppet om att den ska bli gul igen efter tvätt är inte alls stort. Mina byxor har fått sig lite färg i midjan och på fickor och sådär, men dom bryr jag mig inte jätte mycket om då dom egentligen är lite för små..tur att jag inte tog mina "nya" jeans.

Och för att inte tala om "färgen" på mig själv..jag ska hoppa in i en dusch nu och Johan får hjälpa mig att skrubba ryggen, men när jag försökt tvätta på armen har det inte fungerat så bra. Så jag undrar hur vi ska få bort det här..Självklart kommer det förvinna med tiden, det är ju inte intatuerat liksom, men till dess då? Kan ju inte gå runt och se ut som en skitgris?! Och min kära väska..300 kronor om det inte var 400 (minns inte) kostade den och jag ÄLSKAR den. Precis min färg och modell. Och dessvärre är jag 98% säker på att den inte finns kvar att köpa längre........





Grymt tråkigt. Detta förstörde min kväll lite faktiskt..men jag ska försöka vara glad och mysig mot min älskling ändå. Jag ska skicka iväg ett mail till Caliptus och höra om man kan få någon form av ersättning för detta. Men det hjälper ju inte mig så mycket ändå om inte väskan går att köpa längre. (DJUP SUCK)

Godnatt, jag skriver nog inte mer ikväll. Ska lägga mig i sängen nu och bara njuta av att äntligen få sitta och ligga ner. (HAHA)





Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

du borde få ersättning för det där! :P

2009-06-12 @ 21:56:37
URL: http://amandasbebis.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: