Hektiskt.

Morgonen har varit ganska hektisk, men nu börjar det lugna ner sig. Jag slapp Solna idag så nu har jag lite mer tid. Nu tänkte jag ta mig något att äta, kolla lite på tv samtidigt, och sedan ta tag i packningen. När det är gjort är det hamsterburen som ska städas, och sedan är jag faktiskt klar. Redo att åka. Jag tar och åker härifrån runt halv fyra in till centralen. Blir lagom tror jag..om inte Johan kör in mig, han ska eventuellt in med Mr T och kolla i någon slags affär. Jag kanske måste ta med mig Lola med (om det är tillåtet på bussen, tänk vilka bekymmer en pytteliten hamster kan ge en, hahaha), så då kan jag verkligen inte åka in kommunalt. (HAHAHA)

Undrar hur folk på bussen reagerar om jag kommer in med en stor hamsterbur..
(HAHAHAHAHAHA) Ser ni det framför er? Min pappas sambo sa "Vadå, det är väl faan inget konstigt med det!" Eh, joo, det är det..lite konstigt. (HAHA)

Hörs senare. Puss.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: