Härlig midsommarkväll!

Det blev en jätte mysig liten picknick..vi åkte ut och satte oss ute vid Löwenströmska på en kulle. Det var mys!



Den jättegoda potatisen..som jag för en gångs skull kokade helt perfekt. ÅH, så gott det var!



Min tallrik..MUMS. Potatis, gräddfil, gräslök, två sorters sill, tomater och en skiva rostbiff! Mmmm....



Till slut kom solen fram...ÄNTLIGEN!









Min älskling la sig ner efter maten och njöt av solen...





Det slutade med att även jag la mig ner...



Mys på högsta nivå!



Det är det mysigaste jag vet att ligga i Johans famn och bara vara...veta att han älskar mig så som jag älskar honom!



Låg och tittade upp mot himlen en stund...



Sen var det dags för jordgubbar...lagom till detta hade mina smaklökar slutat fungera såklart. TYPISKT!



Jag fick tag i en mega-jordgubbe...snacka om konstgjorda. (HAHAHA)



Och den räckte för mig...jag kände som sagt inte smaken, så jag gav upp, tyckte det var onödigt att slösa goda jordgubbar när man ändå inte känner något. Men jag vet att dom är goda, för jag smakade en innan vi åkte. Jag får se om mina smaklökar vill börja sammarbeta igen så jag kan ta mig ett par till filmen som börjar på ettan klockan 21.



Johan hade med sig mjölk till sina...det ser ju inte äckligt ut i alla fall. (HAHA)





Vi avslutade med att njuta lite till av solen och spela in en liten filmsnutt med min kamera...både på digitalkameran och min usla mobil. Som ett litet minne av dagen innan vi firar ett helt år.



Efter en stund gick solen i moln och då bestämde vi oss för att packa ihop och ge oss hem igen.




En härlig midsommarkväll med väldigt fint väder trots rädslan för och varningar om regn. Hur har eran midsommarafton varit? Har ni haft okej väder?


Nu ska jag gå och snyta mig, ta en liiiiten liiiiten gnutta nässpray och sedan krypa ner hos Johan i sängen och invänta att filmen ska börja. Sen måste vi packa lite med..men det är ju inte allt för mycket vi behöver ha med oss på en 24-timmars kryssning så det hinner vi nog i pausen. Ha en fortsatt bra kväll alla ni andra så hörs vi nog på söndag igen när vi kommer tillbaka från kryssningen. Jag ska försöka komma ihåg att ta lite bilder, men batteriet i kameran är så fruktansvärt dåligt så det dör efter typ 10 minuter när man håller på och fotar. (SUCK) Men man kan ju hoppas att det finns strömuttag på båten så kan jag ta med laddaren...vi får se hur många bilder det blir helt enkelt. GLAD MIDSOMMAR och godnatt!


Update; (HAHA) Ja, just det..paus/reklam på ettan..smart tänkt Emma. (HAHA, jaja) Det får väl bli efter filmen då.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: