Håret.

Varsågod Johanna. Fast, idag kommer vi ju ändå ses förmodligen..men i alla fall. (HAHA) Bättre sent än aldrig..slingorna syns dock inte så bra, det blev inte så många heller, mamma ska göra flera nästa gång.

Och, ignorera ansiktet, jag håller på och exprimenterar med mitt nya Viva la Diva smink. (HAHA) Rekommenderas starkt, jätte fina verkligen, dock får man (eller jag i alla fall) glitter i hela ansiktet som är väldigt svårt att få bort utan att ta bort alltihop. Hm. Någon som har tips? Hur man undviker att smeta ut skugga i övriga ansiktet..det liksom "ramlar ner" under ögonen och så gör man misstaget att försöka få bort det och smetar ut det som ett tunt lager glitter över hela kinderna istället..(HAHAHA) ?? Någon?






Sådär. Då var det gjort.

Nu ska vi äta "frukost"..ja, jag vet att klockan snart är halv ett. (HAHA) Men blir bara någon macka..sedan ska vi på jakt efter tårtfat på Rusta. Finns inga på det Rusta vi har här i Väsby så får testa i Barkarby. Hm. Sedan ska vi hem och laga någon god mat, och så blir det tårtbak för att sedan åka hem till svärföräldrarna och bjuda på den. MUMS!

See you later.


Kommentarer
Postat av: johanna

snyggt!

2009-06-14 @ 20:43:44

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: