God förmiddag.

Mer god morgon för mig..om en kvart går bussen som tar mig ner till Arbetsförmedlingen och jag är 98% klar för en gångs skull. Ingen stress..Bara skor och jacka på så kan jag gå. Det är faktiskt inte alls långt till Arbetsförmedlingen från oss så jag brukar cykla eller gå men nu när jag har SL-kort fram till 26 juni så vill jag naturligtvis utnyttja det så mycket som möjligt då det kostade närmare 700 kronor..hm..efter Af kanske jag åker in och möter min kära vän Kajsa (som nu äntligen kommit hit för sitt nya jobb och liv, haha) och shoppar lite. Men bara lite. Fick ju mina skattepengar igår men dom ska räcka till något kul till vi firar 1 år den 20 e och till försenad födelsedagspresent till Johan. Kanske blir något till honom idag, vem vet. Men "Ssccchhh", säg inget. Får bli en överasskning.

Nu ska jag börja gå neråt mot bussen.

Hörs senare, ha en underbar dag allihopa.



Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: