Framme.

Jag har varit framme ett tag, sedan strax innan 21, ätit lite och installerat mig. Jag saknar redan min kära älskade sambo. Och vårt hem..och Lola. (HAHA)

Hoppas veckan går fort men att jag ändå hinner med att träffa alla mycket, mycket!!

Tänkte gå och lägga mig, men kom på att jag ska hålla mig vaken till kl 00.01 för att se om mina pengar kommit in och föra över till Johan och hoppas att han får dom under morgondagen redan. Men sådan tur har man väl inte, tar väl till onsdagen även om jag för över dom inatt, eftersom klockan är efter tolv och det räknas som tisdag redan då. (SUCK) Men man kan ju hoppas och försöka i alla fall.


Skriver mer imorgon. Bilder kommer jag inte att kunna lägga in som jag tänkt, glömt kamerasladden hemma. Klant! Som så mycket annat..mina tjocktröjor och en kabelgrej till mitt PS2 som jag tog med mig. Gaaahh. Sliter av mitt hår snart.......(HAHA)

Godnatt.



 

Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: