Det närmar dig fredag.

Med stormsteg! (SUCK)

Idag har jag varit duktig, jag är stolt över mig själv. Inte nog med att jag inte kunde somna igår/inatt utan var vaken med kill i benen till ungefär halv fyra så vaknade jag upp när klockan ringde klockan sju med världens huvudvärk. Jag bestämde mig då för att skriva ett sms till Mats på Adecco och fråga om vi kunde skjuta på mötet till imorgon eller torsdag. Men då jag inte fick varken svar eller leveransrapport så vågade jag inte chansa utan stressade iväg ändå. Mötet gick bra och tog bara någon halvtimma. Sedan återstod att fylla i försäkringskassepapper och lite sådant styr och sedan kunde jag åka hem igen och lagom hinna möta min älskling på parkeringen innan han åkte till jobbet. Nu har jag precis ätit och huvudvärken har fortfarande inte släppt..så nu tänkte jag vila lite, kanske slumra en stund - är ganska trött med tanke på den lilla sömn jag hann få inatt. Hm!

Och snart är det onsdag..bara två dagar till fredag. Då är det dags för jobb igen..jag vill verkligen inte. Jag ser inte fram emot det ens lite grann. Eller ja, det skulle väl vara de trevliga kunderna i så fall. Men jag har sådana problem med mina fötter just nu, jag vet inte om det är att de inte återhämtat sig efter tidigare jobb-timmar efter hård ansträngning eller om det beror på de vanliga problemen jag brukar få med mina fötter vissa perioder.

Jag får så ont i hälarna och på en viss punkt under foten (detta kan min gamla idrottslärare styrka då jag fått "skippa" idrotten just på grund av mina hälar ett par gånger) och när jag suttit länge och reser på mig så kan jag knappt gå ibland, får gå som en gammal tant och halta mig fram innan fötterna värmts upp och det känns okej igen. De blir liksom stela och ömma..någon som vet vad detta kan bero på? Och hälarna gör jätte ont när man trycker på en viss punkt bak vid hälsenan typ om ni förstår..och punkten under foten/sidan av foten är precis mellan häl och trampdynan vid tårna. Lite svårt att förklara, men det är på dom ställena det gör mest ont i alla fall. Jag vet inte vad det beror på, tyvärr har mamma samma problem. Och knäna/benen gör också ganska ont, men jag hoppas jag slipper de enorma problem mamma har haft med knäoperationer osv..tror det beror mycket på vikt med som jag sagt tidigare. Det är av denna anledning jag fasar för de dagar jag ska stå upp så länge och tror att detta jobb inte är bra för mig och mina fötter. Jag borde givetvis ha tänkt på detta innan jag sökte detta jobb, men jag trodde inte det skulle bli ett sådant stort problem för självklart får alla ont säkert, men kanske inte såhär. Jag tror inte det är normalt. Men jag får väl gå till läkare i så fall antar jag. Och man har ju inte så mycket till val på arbetsmarknaden idag..man får ju ta det man får, så är det ju.

Nog tjatat om detta nu. Det är ju trots allt bara onsdag imorgon..får njuta som satan och bara vila ben och fötter till på fredag helt enkelt. (HAHA)

Hörs senare, ska ta en efterfrågad bild på mig och håret efter färg och slingor som mamma hjälpte mig med när jag var hemma med...




Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: