Där ser man.

Vaknade för en stund sedan av att telefonen ringde..det var Jimmy som sa att det finns nybakad bröd hos dom om jag vill ha. KLART JAG VILL. (HAHA) Så nu ska jag hoppa in i en dusch och åka bort till dom tänkte jag..jag och Ida hade ju tänkt gå på stan idag med så det passade ju bra.

Dessutom, så ringde min mobil nu precis och det var från Caliptus. Jag svarade på ett mail igår från hon som har hand om mina jobb-bokningar, hon frågade nämligen om jag kunde jobba något denna vecka. Då sa jag ifrån, att jag är hemma i Västervik på besök och därför går det inte. Frågade om det fanns något nästa vecka istället..

Men så ringde telefonen nu som sagt, och det var en annan tjej därifrån. Hon sa att de fått en avbokning i just Västervik och att de snappat upp att jag var här och tänkte fråga om jag kunde jobba imorgon..först tvekade jag en del eftersom det är tänkt att vi ska grilla imorgon om det blir fint väder. Men då sa hon att hon kollade på SMHI nu och att det ska vara mulet fram till sex och sedan sol därifrån till midnatt och att jag dessutom får två timmar extra betalt för "mödan". Dom behövde verkligen mig sa hon. (HAHA) Vad skulle jag säga? Jag sa i alla fall ja..hon blev jätte glad och tackade HEMSKT mycket.

Jag får väl åka till grillningen efter det, slutar ju kl sju. Det jag är mest orolig för är ju såklart mina ben och fötter eftersom jag har väldigt ont i dom fortfarande. Nu har jag nämligen väldigt ont i hälarna med (misstänker sporre?) och på en punkt under foten är jag helt öm som om det är ett stort blåmärke där. Hm. Men jag hoppas att det ska gå bra ändå..

Så, håll tummarna för mig imorgon, att dagen går bra och fort!

Nu måste jag springa. Tjillevippen.


Kommentarer

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: