Nya tag..

..nu är jag på rätt väg igen. Nu har jag fått hjälp av Kajsa med lite mattips, när och vad jag ska äta osv. Det underlättar en del, tills man kommer in i det själv!! TACK min älskade vän!!

Idag ska vi äta ugnsstekt torskfilé med soltorkade tomater (eller ja, jag, Johan gillar tydligen inte torsk - det visste jag inte ens då han sagt att han tycker om fisk SUCK), lite potatis, grönsaker och eventuellt en kall sås - hemmagjord såklart på turkisk youghurt och lite kryddor. MUMS!


Och till sist, vill jag bara länka till ett väldigt modigt och bra inlägg som jag läst idag i en blogg..det är viktigt att nå ut med den här informationen tycker jag. Så, gå in och läs, idag!!

http://familjenkorb.blogg.se/2009/july/sanningen-om-mitt-liv.html




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tac gumman!

Och tack för länkningen, du hjälper till.

Krama om

BRa för nya tag själv unnade jag mej coca cola idag.

Krama

2009-07-17 @ 19:45:18
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Tankar och funderingar?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: